אי אפשר לברוח מזה – על טרנד חדרי הבריחה

$(function(){})
להאזנה לתוכן:

אם עוד לא יצא לכם להיות בחדר בריחה, כנראה שלא הייתם כאן ב-8 השנים האחרונות. מאז שנכנסו לשוק הישראלי בסערה, קמו ברחבי המדינה מאות חדרי בריחה, חלקם מקומיים וחלקם כחלק מפריסה ארצית של רשתות בתחום. הרעיון שעומד בבסיסם של חדרי הבריחה הוא פשוט – גיבוש והנאה דרך מעבר סדרה של אתגרים בטווח זמן מוגבל. אבל מה זה אומר, ומה התחום הזה מציע לנו כלקוחות כיום? נבין קצת יותר לעומק.

pixabay

חדרי בריחה הם כבר מזמן לא רק טרנד

על אף שהם לא נוכחים בחיינו כל כך הרבה זמן, אפשר לומר שחדרי בריחה הם כבר מזמן לא טרנד חולף שאפשר להתעלם ממנו. מאז שנכנסו לשוק הישראלי סביב שנת 2015, יותר ויותר חדרי בריחה קמו, וכיום כבר פרושים יותר מ-300 חדרים ברחבי הארץ. מגפת הקורונה אמנם פגעה בתחום באופן יחסי, אבל עוצמתו משתקפת בכך שגם בחיים שאחרי המגיפה פועלים מאות חדרים בכל אזורי הארץ. עבור חדרי בריחה רבים ניתן למצוא הטבות אטרקטיביות ברשת ודרך מועדוני לקוחות שונים.

אבל מה זה בדיוק חדר בריחה?

הרעיון הוא פשוט. מגיעים לחדר בקבוצה שיכולה לנוע בין 2 ל-8 אנשים (בחדרים גדולים), ופוגשים בסדרה של חידות, אתגרים ורמזים. כל חידה שמצליחים לפתור מקדמת אותנו צעד נוסף בתהליך, עד שמצליחים לפתור את החדר כולו ו"לברוח" ממנו בזמן הקצוב, שיהיה בדרך כלל כשעה. כיום, חדרי בריחה מציעים מגוון רחב מאוד של אתגרים, רמות קושי, סיפורים וחוויות – כך שהם מתאימים לכל קהל כמעט.

חדרי בריחה שמתאימים למגוון רחב של לקוחות

בין אם מדובר במשפחה שרוצה לבלות זמן משפחתי ומגבש, בחברים שרוצים להתחרות יחד ולנסות לאתגר את עצמם, או אפילו בזוגות שמחפשים חוויה זוגית שיש בה אתגר מהנה – חדרי בריחה באמת יכולים להתאים כיום לכל סוג של לקוח. ישנם חדרי בריחה שמתאימים לאוכלוסייה מבוגרת ולבעלי מוגבלויות, וישנם אחרים שמתאימים לילדים צעירים. עבור מי שאוהבים סיפור מפורט ומעניין יותר וחוויה קולנועית כמעט – ישנם חדרים שמערבים שחקנים ודמויות כחלק מעלילה עשירה. עבור המתחרים הרציניים – ישנם חדרים זוכי פרסים שמכילים אתגרים ברמה הגבוהה ביותר. המגוון הוא באמת רחב ידיים.

מחפשים רמות קושי שונות? כבר לא קשה למצוא

מי שמתורגל בחדרי בריחה אולי חושב לעצמו שכבר אין שום דבר חדש שהוא יכול לחוות. מנגד, אנשים שמעולם לא עשו חדר בריחה, עלולים לחשוב שמדובר בחוויה שכבר מאוחר מדי להיכנס אליה. אלה וגם אלה טועים – המגוון העצום שקיים בתחום כיום מבטיח שתוכלו למצוא חדר בריחה שמתאים לרמת הקושי שאתם מחפשים. בנוסף, רשתות בתחום נוהגות לחדש את החדרים ולרענן את האתגרים והעלילות באופן תקופתי בחדריהן – כך שגם בחדרים שבהם כבר ביקרתם, תוכלו לחוות אתגר שונה לחלוטין אחת לכמה חודשים.

לא צריך לנסוע רחוק בשביל ליהנות מחדר בריחה

הפריסה הרחבה של חדרי בריחה בארץ כיום מבטיחה שלא יקשה עליכם למצוא חדר במרחק סביר. אם בעבר היה צריך לנסוע לתל אביב בשביל ליהנות מחדרי בריחה איכותיים, כיום רשתות חדרי הבריחה מתחזקות חדרים איכותיים גם קרוב לבית – באשדוד, אשקלון ויתר האזור. בנוסף, קיימים חדרים פרטיים שנפתחים באופן תקופתי כפטריות אחר הגשם, ותמיד שווה לבדוק אותם, אם אתם נהנים מהז'אנר.

ואל תשכחו,  אפשר למצוא הטבות שיהפכו את החוויה למשתלמת ממש עבורכם, כך שלפני שאתם מזמינים מקום בחדר הבריחה שווה לבדוק את ההזדמנויות השונות. הדבר נכון במיוחד כשמגיעים בקבוצה גדולה – שם הטבה אטרקטיבית יכולה להגיע לעשרות ואפילו מאות שקלים.

 

$(function(){setImageBanner('7b2ce4ab-d019-47a2-b1ba-a8c0205e9213','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה