ראש עיריית אשדוד נגד שרת התרבות והספורט


להאזנה לתוכן:

ד"ר לסרי, ראש עיריית אשדוד יקיים ביום ראשון מסיבת עיתונאים מיוחדת בת"א. נושא מסיבת העיתונאים: "שרת התרבות והספורט אחראית להריסתה וסגירתה של התזמורת האנדלוסית"

בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי, להפסיק את פעילות עמותת "האנדלוסית אשדוד", עולה ראש עיריית אשדוד למתקפה. ביום ראשון, תחילתו של השבוע הבא, יקיים ראש העיר מסיבת עיתונאים בבית סוקולוב בת"א. מלשכת ראש העיר נמסר שבמסיבת העיתונאים ישא ראש העיר דברים נגד התנהלות השרה בנושא האנדלוסית, שהובילה לסגירת התזמורת והריסתה.

היום החליט בית המשפט המחוזי בחיפה על פירוק העמותה של האנדלוסית אשדוד. המפרק הזמני של העמותה, עו"ד אופיר כץ, אמר מוקדם יותר היום שהוא הצליח לבנות תוכנית הבראה לטובת כולם ואף על הירתמותה של עיריית אשדוד לתוכנית, אך לדבריו גורמים אחרים לא היו מעוניינים לסייע בהבראת האנדלוסית, דבר שהוביל בסופו של דבר להחלטת בית המשפט.

שרת התרבות והספורט ח"כ לימור לבנת בתגובה להחלטת ביהמ"ש לפרק את התזמורת האנדלוסית: "התזמורת האנדלוסית הינה אחת התזמורות הייחודיות והחשובות בישראל. זוכת פרס ישראל אשר הצליחה להטמיע תרבות מוזיקלית בת אלפי שנים והגיעה להישגים חשובים בתרבות הישראלית. צר לנו כי התזמורת נקלעה למשבר פנימי אשר נידון בבית המשפט ועתידה יקבע במסגרת ההחלטה של בית המשפט. במשרד התרבות ישנו תקציב של 3.2 מליון ש"ח לצורך פעילות התזמורת. המשרד מקווה כי  תימצא  הדרך בין הגורמים הרלוונטיים , הנהלה והנגנים, לייצר פתרון שיחזיר את המוסיקה האנדלוסית לאולמי הקונצרטים בימים הקרובים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה