להאזנה לתוכן:

שעה לאחר שנגזר דינו של צעיר בגין החזקת סכין, חזר הצעיר לבית המשפט כשסכין על גופו. מאבטחי בית המשפט איתרו את הסכין והצעיר הובל שוב לחדרי החקירה במשטרה

אין ספק שהבחור האשדודי שבסיפורנו  יוכל להיכנס לספר השיאים של ג'ינס, משום ששעה קלה לאחר שנגזר דינו לאחר שהורשע בהחזקת סכין ניתפס עם סכין בבגדיו.

ביום שלישי  בשעות הצהריים  שופט בית המשפט השלום, חיים חדש, גזר את דינו דינו של צעיר בן 25 לאחר שהרשיע אותו בשורת עבירות אלימות רכוש ובין היתר גם בהחזקת סכין.

השופט בגזר דינו מציין כי מדובר בעבירות חמורות וגזר על הבחור  שמונה חודשי מאסר בפועל ותשעה חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים מיום שחרורו מהכלא. השופט גם נענה לבקשת הסנגוריה ובהסכמת התביעה לדחות את ריצוי המאסר בחודשיים.
 
עם גזר הדין ביד יצא הבחור  מבית המשפט. כעבור פחות משעה הוא חזר לבית משפט על מנת להסדיר את הערבויות ובכניסה לבית משפט הוא נבדק ביטחונית  על ידי מאבטח בית המשפט ובכיסו נמצא פגיון פוגעני.

החשוד הועבר לחקירה והואשם על ידי החוקר רס"ב יעקב כהן בהחזקת סכין. בחקירתו טען כי אין לו מושג איך הגיעה הסכין לכיס המכנסיים, הוא העלה סברה שהמכנסיים שלבש לא שלו.

בתום חקירתו הוא שוחרר בערבות, כעת מעניין מה יהיה גזר דינו בכתב אישום נוסף .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה