להאזנה לתוכן:

לראשונה באשדוד- אות יקיר תנועות הנוער הוענק לראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי. הפרס הוענק במעמד שר החינוך,מר גדעון סער לראש העיר,ד"ר יחיאל לסרי, שקיבל את אות יקיר תנועות הנוער הארצי


הטקס נערך,במשכנות שאננים בירושלים כחלק משבוע תנועות הנוער. מספר רב של רשויות התמודדו ומדובר  בהישג משמעותי עם אמירה חינוכית ועם תקווה לעתיד. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי:" תנועות הנוער הם הבסיס הבטוח ביותר בחברה לאשדוד,אזרחות טובה,התנדבות ועזרה לקהילה,ערכים וציונות.שת"פ בין החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי יצעיד את אשדוד להישגים נוספים בחינוך אך בעיקר והחשוב ביותר לחברה סובלנית עם עתיד טוב יותר".אני רואה בקבלת הפרס את מחויבותי להמשיך ולהשקיע בתנועות הנוער.

 

אשדוד הגיע לטקס עם נציגות רחבה,  ביטוי לשת"פ ולחשיבות  של תנועות הנוער בעיר. בין המאים לטקס: מ"מ ראש העיר- בוריס גיטרמן, יו"ר המועצה -עו"ד גבי כנפו, מנכ"ל העירייה- מר אילן בן עדי,מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ופנאי - מר יגאל גמליאל, יו"ר ועד ההורים העירוני- קלמו ברבי , מנהלת מקיף ז'- שרה שמש, מנהלת תחום ילדים ונוער –מזל שאלתיאל, רכז תנועות הנוער- יניב קקון, חברי תנועות הנוער ועובדי תחום הנוער. הקבוצה בנוסף קבותה גדולה אשר מנתה 25 איש המייצגים כל אחד בתחומו  את חלקו בקידום תנועות הנוער בעיר.


נימוקי הועדה להענקת הפרס:

"כמי שעומד בראש הרשות מקדם יחיאל לסרי את תפיסתו כי תנועות הנוער מחזקות את הקהילה ומהוות בסיס למצוינות ערכים וציונות. כדי לאפשר מצב בו כל ילד וילדה באשדוד יזכו לתמיכה ולחיזוק, מעצים יחיאל לסרי את תנועות הנוער ומסייע במשאבים, במבנים לפעילות ובהענקת במה ראויה לפעילות לכל תנועות הנוער באשדוד תוך שיתופן בפעילות החינוך הפורמאלי. ראש העירייה מקדיש זמן רב לביקורים בפעילויות ובמפעלי התנועות. במהלך ביקוריו הוא מקשיב ומשוחח, פותר בעיות ומעניק משוב. על תפיסתו החינוכית ויישומה בפעילות תנועות הנוער כחלק ממערך החינוך בעיר".

 

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי , רואה חשיבות גדולה בפעילות תנועות הנוער בעיר, כבר לפני כ-4 שנים כמ"מ ואחראי על תרבות הפנאי בעיר, הוא קיבל את ההחלטה להעצים את תנועות הנוער ולהגדיל את תקציבם תקציב הפעילות והשכר גדל מ100,000 ₪ ל1,170,000 ₪- פי 10. כמו כן מספר החברים בתנועות הנוער גדל מ- 900 ל-2,500, תוך 3 שנים ל- 8 תנועות נוער ו17 שלוחות הפזורות ברחבי העיר ומייצגים את כלל מגזרי האוכלוסייה , ומדובר בהישג חסר תקדים גם בקנה מידה ארצי.


ד"ר לסרי, ראש עיריית אשדוד: "כראש העיר, הצבתי לי כמטרת על להמשיך  ולחזק את מערכת החינוך הבלתי פורמאלי דרך תחום ילדים ונוער בחברה העירונית לתרבות הפנאי ולהגדיל בכל שנה את מספר החברים בתנועות הנוער. אחד ההישגים הגדולים היה שת"פ בין החינוך הפורמאלי לבלתי פורמאלי המהווה פריצת דרך בגישה,בתי הספר פתחו את שעריהם בפני תנועות הנוער וביחד ייצרו פעילויות במהלך היום בכיתות, היום תנועות הנוער מהוות חלק  ממערך שעות החינוך ומעורבותן גדלה עד מאוד".

 


ראש העיר מציין שהוא פועל להבאת המסר של תנועת הנוער לכלל רבעי העיר תוך מציאת פתרון ארגוני שיאפשר זאת. ולנו רק נותר לברך בברכת יישר כח.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה