השוער והשופט אושפזו יחד במחלקה הכירוגית ב'קפלן'


להאזנה לתוכן:

בסוף השבוע שעבר התקיים משחק בליגת הותיקים בין מ.ס. אשדוד וספרטק באר שבע. במהלך המשחק הובהל שוער מ.ס. אשדוד, שרון ביטון, לחדר המיון בבית החולים 'קפלן' עם חשד לדימום תוך מוחי. מספר שעות לאחר מכן (בבוקר) הובא שופט המשחק הותיק ג'ינו אהרון עם כאבי בטן. שרון וביטון התאשפזו, ממש במקרה, באותו החדר במחלקה כירורגית א'. השופט הותיק ג'ינו אהרון:"תכננתי ללכת ל'קפלן' לבקר את השוער, והגורל הפגיש בינינו בדרך אחרת..."


שרון ביטון, 37, שחקן נוער לשעבר במ.ס. אשדוד, איבד את ההכרה על המגרש לאחר ששחקן הקבוצה היריבה הכניס בחוזקה את ברכו בפניו. הוא הועבר בניידת טיפול נמרץ לחדר המיון בבית החולים 'קפלן' כשהוא מחובר לחמצן. "במהלך המשחק ירדתי לעצור בעיטת יריב והרגשתי בומבה בפרצוף", מתאר שרון. "באותו הרגע לא ראיתי כלום, רק הרגשתי כאב עז, סחרחורת וראיתי הכל שחור". 


ג'ינו ראובן, שופט למעלה מ 35 שנים בליגות הבכירות וכיום מבקר מטעם ההתאחדות לכדורגל בליגת העל, אמר כי מייד לאחר ששרון הובהל ל'קפלן' הוא רצה להפסיק את המשחק, אך הוא שוחק לבסוף עד הסוף (3:0 למ.ס. אשדוד. שרון יצא ב 1:0). "לאחר המשחק הרגשתי כאבים חזקים ולפנות בוקר החלטתי להגיע לחדר המיון", הוא מתאר. "כשאושפזתי במחלקה הכירורגית שמעתי שמדברים על ספורט, ואז שפשפתי את עיניי ולא האמנתי שוראיתי מולי את השוער שפונה אמש מהמגרש". ג'ינו
אמר כי בסיום המשחק תיכנן ללכת ולבקר את שרון, "אך הגורל רצה ונפגשנו בנסיבות אחרות...", הוא הוסיף.


ד"ר אליעזר מבור, מנהל מחלקה כירורגית א' בבית החולים 'קפלן', אמר כי השוער קיבל מכה חזקה באיזור העין. "מייד עם הגיעו של השוער לחדר המיון ערכנו בדיקות מקיפות ביותר של רופאי עיניים, אף אוזן וגרון ופה ולסת, כולל צילומי הדמייה של הראש. לשמחתינו, נשלל דימום תוך מוחי. יחד עם זאת, נתגלה שבר של ארובת העין וסביר שיאלץ לעבור ניתוח בבית החולים 'קפלן' לתיקון השבר", הוא תאר. ד"ר מבור ביקש להוסיף כי בכל מצב דומה שבו שחקן מקבל מכה בראש יש לפנותו במהירות ע"י צוות מד"א לחדר המיון הקרוב. "במקרים של חבלות באיזור הראש יש לשלול קודם כל דימום תוך מוחי ע"י מומחים, ומידת מהירות ההגעה לבית החולים לקבלת הטיפול המתאים היא קריטית במקרים אלו". 


שרון ביקש לציין את הטיפול המהיר והאפקטיבי שקיבל בחדר המיון ב'קפלן' מייד עם הגיעו לבית החולים. "כשהתאוששתי קצת ראיתי מול העיניים מספר רופאים מתחומים שונים, אף אוזן וגרון, עיניים, כירורגים וטראומה, שעשו הכל על מנת שאוכל לחזור ולתפקד", הוא אומר. "אני מודה להם על האבחון המהיר והטיפול היעיל. בכל מקרה, אני עם כדורגל בשלב הזה גמרתי..."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה