טרגדיה באשדוד: אילנה פאנוב, מנהלת בלט פאנוב שמה קץ לחייה


להאזנה לתוכן:

בשעות הצהריים התקבל דיווח במוקד מד"א על נפילה מגובה במרינה. לצוותי ההצלה שהגיעו למקום, לא נותר אלה לקבוע את מותה של האישה. מבירור נסיבות האירוע מתברר שככול הנראה מדובר בהתאבדות.

אילנה פאנוב, מנהלת בלט פאנוב ואישתו של וולרי פאנוב, קפצה אל מותה מהקומה ה-18 במרינה. בעלה, וולרי פאנוב,סיפר לצוותי המשטרה שבמקום שאישתו (42) עברה לאחרונה מספר ניתוחי לב, שככול הנראה לא הצליחו. עוד עולה שלפני שקפצה אל מותה, היו אמורים בני הזוג לצאת לטיול במרינה. לאחר שיצא וולרי מהדירה ברח' אקסודוס 12, נעלה אילנה את הבית וקפצה מהחלון אל מותה.

רופא של מד"א קבע את מותה במקום. אילנה פאנוב הותירה אחריה אימא, בעל וילד בן שנתיים. הלוויתה תתקיים באשדוד. על מועד ההלוויה תבוא הודעה.

שרת הקליטה, סופה לנדבר והמאבטחים שלה, היו הראשונים בזירה. לנדבר, שמתגוררת בסמוך, חזרה לביתה בדיוק בזמן האירוע. "המאבטחים רצו לסייע, אך לא נותר להם הרבה מה לעשות", מספרת השרה לנדבר. "מדובר באסון וטרגדיה גדולה לאשדוד ולעולם הבלט בכלל", אומרת לנדבר. עוד היא מספרת שבשעות האחרונות נעשים מאמצים אדירים להביא את אימא ואת בנה של אילנה משוויץ לישראל. המאמץ נעשה בסיוע חדר המצב במשרד החוץ.

עם צאת השבת הגיע ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי וכל צמרת העירייה לביתם של הזוג אילנה וולרי פאנוב. עשרות רקדנים החלו להגיע למקום וההלם והתדמה ניכרים בפני כולם.

 

תמונות מזירת האירוע:

[gallery]

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה