צנח עם מעלית המפעל 2 קומות – בבית החולים הצילו את רגליו


להאזנה לתוכן:

ישראל לנדאו , תושב אשדוד, הובהל לפני 3 שבועות ממפעלו בקרית מלאכי לחדר המיון בבית החולים 'קפלן' ברחובות עם פגיעה קשה בגפיים התחתונות לאחר שצנח עם המעלית מקומה 2 בשל קרע בכבלי המעלית. הוא הוכנס במהרה לחדר הניתוח ולאחר מספר ניתוחים מורכבים הצילו את שתי רגליו ומצבו התייצב. בימים הקרובים אמור ישראל לעבור ניתוחים נוספים בברך ובקרסול

ישראל (39)  משמש כבעלים של מפעל לייצור מזון בקרית מלאכי מזה שלוש שנים. הוא לא שיער שירידה שגרתית במעלית המפעל, המשמשת גם להעמסה של ציוד וחומרים, תגרום לפציעתו. "נבהלתי מאוד כשהתרסקתי במעלית. לא הייתי יכול להתרומם ועובדי המפעל הזמינו מייד אמבולנס לבית החולים 'קפלן'", הוא מתאר.

ד"ר חנן טאובר, מנהל המחלקה האורטופדית בבית החולים 'קפלן', סיפר כי המטופל הובהל לחדר המיון ולאחר בדיקות מקיפות נתגלו פגיעות בגפיים התחתונות. "נוצר לחץ גדול בגפיים התחתונות והתגלה שבר מרוסק של משטח מפרקי. בנוסף, התגלה שבר בעקב הימני. בשל כך, הוא הוכנס מייד לחדר הניתוח במטרה להוריד מתח מהרקמות הרכות וקיבוע חיצוני לאורך הברך והקרסול. בהמשך השבוע עבר מספר ניתוחים נוספים בשתי הרגליים ואושפז במחלקה להמשך תהליך ניתוחי ושיקום פיזיוטרפי", הוא הוסיף.

ישראל הודה בחום והתרגשות רבה לצוות הרפואי במחלקה האורטופדית. "לאחר הנפילה הרגשתי שהגוף שלי מפורק. הרופאים ב'קפלן' פשוט החזירו לי את החלקים למקום במינימום כאב, וכל הדרך דאגו ליידע את המשפחה על מצבי. עבורי הם ה'מלאכים בלבן', ואני מאוד מודה להם מאוד על הטיפול היעיל והמקצועי". ציפי, אשתו של ישראל הוסיפה כי במהלך החנוכה התרחש הנס הגדול של ישראל.
"מה שקרה לנו זהו נס חנוכה. אנחנו מודים ומהללים ומשבחים את הקדוש ברוך הוא על הניסים הגדולים שבכל יום עימנו ועל הנס הגדול שאנו עוד מצפים לו בעזרת השליחים הנפלאים והנאמנים במרכז הרפואי 'קפלן'", היא סיכמה.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה