פרסום ראשון: ועדת שפיניץ אישרה את מינויו של שלמה אטיאס למנכ"ל יובלים


להאזנה לתוכן:

הועדה לאישור מינויים בראשות החברות הממשלתיות, אישרה את מינויו של שלמה אטיאס כמנכ"ל יובלים באשדוד. אטיאס נבחר במכרז בחודש ספטמבר 2009 וכיהן עד עתה כמנהל ההקמה. עם אישור המינוי החל אטיאס לכהן כמנכ"ל יובלים


לאחר עשרות מכתבים והתנגדויות שהועלו למינויו של שלמה אטיאס לתפקיד מנכ"ל יובלים, אישרה הועדה לאישור מינויים, בראשות טנה שפיניץ, את מינויו של אטיאס למנכ"ל יובלים - תאגיד המים של אשדוד.

כזכור, מיד לאחר הפרסום על זכייתו של אטיאס בתפקיד מנכ"ל יובלים הועלו טענות רבות לכך שאטיאס הסתיר פרטים חשובים מעברו, כאשר על פי פרסומים באתר NEWS1, אטיאס ניחס לעצמו תארים שלא קיבל. 

בעקבות פניות שהגיעו אליה, פנתה גם חברת מועצת העיר, הלן גלבר במכתב לטנה שפניץ, יו"ר הועדה לאישור מנכ"לים בתאגידים ציבוריים, כשהיא שולחת העתקים לחברי דירקטוריון "יובלים", מבקר המדינה. במכתבה כותבת גלבר: "לאחרונה הובא לידיעתי מידע בהקשר למר שלמה אטיאס, אשר נבחר על ידי ה"וועדה לאיתור מנכ"ל" להתמנות למנכ"ל חברת "יובלים". אני סבורה, כי יש במידע זה בכדי להביא לפסילת ההחלטה למינויו של מר אטיאס למשרה בתאגיד העירוני".  בהמשך מכתבה מציינת גלבר את הכתבה באתר NEWS1  וכותבת: "במידה והוא (המידע בכתבה- ע.א.) מדויק, מטיל ספקות רבים לגבי התנהלותו הציבורית ואמינותו כאדם וכנושא משרה".

גלבר, כמו פונים אחרים שפנו גם למערכת אשדודנט, סברה שההחלטה למינויו של אטיאס התקבלה שכאשר לוועדה לא היו מלוא הנתונים אודותיו ולכן ההחלטה פגומה.

במכתב שנשלח השבוע לתאגיד המים יובלים מציינת יו"ר הועדה לאישור מינויים, טנה שפיניץ, היא מציינת שב- 1/12/09 נבדק מינויו של שלמה אטיאס לתפקיד מנכ"ל יובלים. עוד מציינת יו"ר הועדה: " שלמה אטיאס כשיר לכהן כמנכ"ל בהתאם לחוק החברות הממשלתיות".

גבי כנפו, יו"ר תאגיד המים יובלים, הביע הערב סיפוק מאישור מינויו של אטיאס כמנכ"ל יובלים, לאחר חודשים של השמצות והאשמות שהוטחו במינויו של אטיאס.
 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה