מנורות סולאריות לגינה לגינה לשימוש חכם, קל וירוק

$(function(){})
להאזנה לתוכן:

שינויי האקלים והצורך לחסוך באנרגיה מלווים רבים מאיתנו בתחומים שונים, בין היתר גם בתאורה. אחת הדרכים לחסוך בעלויות חשמל ולהיעזר במשאבי הטבע, היא שימוש באנרגיה סולארית. ישנם פאנלים מיוחדים הקולטים את אנרגיית השמש וממירים אותה לאנרגיה חשמלית המאפשרת להפעיל את התאורה. בנוסף, הם מכילים סוללות פנימיות האחראיות לאגירת האנרגיה הנקלטת במהלך היום ובכך יכולות להפיץ אור גם בשעות הלילה.

 Freepik

מהם היתרונות של תאורה סולארית חזקה ?

ראשית, נדבר על היתרון הכלכלי. מנגנון התאורה מתבסס על קרני השמש, הנמצאים בשפע במדינת ישראל ומכיוון שאנרגיית השמש הינה משאב בלתי נדלה, אין חשש מאיבוד האנרגיה. הטענת הפאנלים הסולארים מתקיימת לאורך היום ולכן אין צורך בשימוש בחשמל. לרוב, הנורות בפאנלים הסולארים יורכבו מגופי לד חסכוניים המאפשרים זמן תאורה ממושך. בין אם אתם מתכננים להשתמש בתאורה בגינתכם הפרטית או בגינה ציבורית, החיסכון במחיר ישתלם לכם.

כפי שאמרנו, תאורה סולארית חזקה לא דורשת אנרגיית חשמל המגיעה מחברת החשמל. הפקת החשמל דורשת שינוע פחם, שימוש בדלקים וסוגי גז שונים, שריפתם ולבסוף העברת החשמל בכבלים לכל מקום. כל אלה גורמים לזיהום סביבתי כבד שאת אותותיו כולנו מרגיש כיום, בין היתר במשבר האקלים.

בנוסף, כאשר משתמשים באנרגיית חשמל יש צורך בפריסת תשתית רלוונטית באזורים בהם נדרשת התאורה. אם לדוגמה אתם חושקים בתאורה חשמלית בגינה, תצטרכו לשלם לא מעט כסף לאיש מקצוע. מעבר לכך, בימים גשומים או כאשר יש בעיות בצנרת המים, כל התשתית החשמלית עלולה להיפגע. שימוש בתאורה סולארית חוסך לכם כאב ראש וזמן.

אחד מהיתרונות החשובים ביותר הוא הבטיחות. כאשר אתם משתמשים בתאורה סולארית המתבססת על אנרגיית השמש, האנרגיה החשמלית הזורמת בה נמוכה מאוד ולכן הסיכוי לגרימת נזק נמוך ביותר. כך תוכלו לאפשר לילדכם או לבעלי החיים שלכם להסתובב באופן חופשי בגינה ללא חשש מהתחשמלות.  

מנורות סולאריות לגינה – יצירת אווירה נעימה בדרך חסכונית

השימוש במנורות סולאריות לא בהכרח לתאורה בלבד. בעזרת מנורות סולאריות לגינה , ניתן לעצב אותה ולהעניק לה מראה אחר במהלך הלילה. כך ניתן להציג את הגינה בשני עיצובים שונים המשרתים שימושים שונים. במהלך היום, הגינה מהווה לרוב מקום משחק לילדים או בעלי החיים שלכם, לעומת הלילה בה הגינה משמשת יותר כפריט נוי עיצובי. תאורה מדויקת יכולה לשדרג ולהעצים את הגינה שלכם בשעות הערב ולהעלות אותה רמה מבחינה עיצובית.

כדי ליצור אווירה נעימה יותר, שתוכלו לשלוט בה, אפשר לחלק את התאורה בגינה לשכבות. ניתן לעשות זאת באמצעות הפרדה בין המתגים, במקום שכלל התאורה תהיה מחוברת למתג אחד המפעיל או מכבה יחדיו. כך לדוגמה, אם את מרבית הערב אתם מבלים בתוך הבית, תוכלו להאיר רק חלק קטן בגינה בכדי להרגיש נוכחות מינימלית של התאורה. אך אם אתם מארחים בחוץ, או פשוט מעדיפים לבלות את הערב בגינתכם, תוכלו להשתמש בתאורה נוספת.

$(function(){setImageBanner('95d98095-392f-4320-bfaf-0b5aa966d1a8','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה