מדריך לפירסינג הליקס: סוגים, תכשיטים וטיפים לטיפול

$(function(){})
להאזנה לתוכן:

פירסינג הליקס צבר פופולריות בשנים האחרונות כצורת ביטוי עצמי ייחודית ומסוגננת. הוא מציע מגוון רחב של אפשרויות תכשיטים שיתאימו לטעמים אישיים, מה שהופך אותו לבחירה מושכת עבור אלה המחפשים פירסינג חדש. ישנם מספר סוגים של פירסינג הליקס, כאשר כל אחד מציע מראה ייחודי משלו. פירסינג הליקס הסטנדרטי ממוקם לאורך הקצה החיצוני של האוזן העליונה.

 pixabay

פירסינג הליקס קדמי, לעומת זאת, ממוקם בחלק הקדמי של סחוס האוזן ליד הראש. למראה דרמטי יותר, פירסינג הליקס כפול כולל שני פירסינגים הממוקמים קרוב זה לזה לאורך השפה. בעת קבלת החלטה על הפירסינג הנכון לכם, חשוב לקחת בחשבון גורמים כגון סגנון אישי, סבילות לכאב וזמן החלמה.

עגילי פירסינג הליקס: סגנונות וחומרים

קיים מגוון עצום של סגנונות עגילים לפירסינג הליקס, המאפשרים התאמה אישית. עגילי חישוק הם בחירה פופולרית ומוצעים במגוון גדלים ועוביים. עגילי צמודים, מוטות וטבעות חרוז שבויות מציעים אפשרויות סגנון נוספות. בנוסף לסגנון, החומר של העגיל הוא שיקול חשוב מאוד שכדאי לכם לקחת בחשבון. זהב, כסף וטיטניום הם אפשרויות נפוצות, לכל אחת מהן היתרונות והחסרונות שלה. זהב, למרות שהוא אטרקטיבי ורב-תכליתי, עשוי שלא להתאים לבעלי אלרגיות. כסף עלול להכתים עם הזמן, ולכן דורש ניקוי קבוע. טיטניום, לעומת זאת, הוא גם קל משקל וגם היפואלרגני, מה שהופך אותו לאפשרות מצוינת לבעלי עור רגיש.

קישוטי עגילים כגון יהלומים, אבני חן וכדומה יכולים לשפר עוד יותר את המראה של פירסינג החדש שלכם. בעת בחירת עגילים, יש לקחת בחשבון גורמים כגון גודל, חומר ומיקום כדי להבטיח התאמה מושלמת.

 

טיפול ותחזוקה של פירסינג לאורך הזמן

טיפול ותחזוקה נאותים הינם עוד עניין חיוני שצריך לקחת בחשבון. יש להבין מראש איך שומרים על הפירסינג ואיך מטפלים בו בזמן הראשוני אחרי שעושים אותו. הדבר האחרון שבוודאי תרצו זה להגיע למצב שבו אתם סובלים מזיהום כלשהו כי לא טיפלתם בפירסינג שלכם כמו שצריך. ניקוי הפירסינג באופן קבוע עם תמיסת מלח יכול לסייע במניעת זיהום ולקדם ריפוי. הימנעו מלגעת בפירסינג בידיים מלוכלכות, והיזהרו ממוצרי שיער שעלולים לבוא במגע עם האזור. חשוב לתת לפירסינג זמן להחלים לפני החלפת או הסרת התכשיט. התייעצו עם איש מקצוע מוביל ומנוסה בתחום הזה כדי לקבוע מתי בטוח להחליף את העגיל בסגנון חדש. חשוב לקחת בחשבון גם את שאלת הכאב. מטבע הדברים, וממש כפי שקורה עם קעקועים, גם כאן כאשר עושים פירסינג, ניתן לראות שיש מקומות שבהם זה יותר כואב לעומת מקומות אחרים שבהם הכאב פחות יורגש. לכן, אם גם אתם חושבים לעשות הליקס, בהחלט כדאי לקחת בחשבון גם את הנקודה הזאת.

 

החשיבות של בחירת מקום סטרילי ונקי לעשות בו פירסינג חדש

בין אם אתם רוצים לעשות פירסינג הליקס ובין אם אתם מעוניינים לעשות כל פירסינג אחר, כמו פירסינג טראגוס למשל, כדאי לבדוק לאן אתם פונים. מי איש המקצוע שיעשה לכם את הפירסינג ועד כמה הוא באמת מומחה בתחום הזה? האם מדובר על איש מקצוע שאתם יכולים לסמוך עליו? כמו כן, כדאי לקחת בחשבון גם את המקום עצמו שבו יעשו לכם פירסינג. רצוי מאוד לפנות רק אל סטודיו שבו הסטריליות הינה ברמה גבוהה ביותר. כאמור, הדבר האחרון שתרצו זה לסבול מזיהום. לכן חשוב מאוד לפנות אל מי שמקפיד על רמת ניקיון מאוד גבוהה. בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים שהתוצאה הסופית תהיה טובה יותר, מה שאולי יוביל אתכם בהמשך לחשוב על עוד עגילים נוספים.

 

$(function(){setImageBanner('33addb42-2d41-4564-b02d-b468275d7f74','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה