הכינו את עצמכם לחורף עם ויטמין C של אקוסאפ

$(function(){})
להאזנה לתוכן:

החורף כבר כאן. מזג האוויר מתקרר, הרוח שורקת ומדי פעם יורד גשם שמעורר בנו את החשק להתכרבל מתחת לפוך. עם בוא החורף, חשוב שנגן על מערכת החיסון שלנו מפני הצטננות האופיינית כל כך לעונה הקרה. בואו ללמוד כיצד ויטמין C יכול לסייע לכם לעבור את החורף בשלום.

 אקוסאפ

מהו ויטמין C ?
ויטמין C , הידוע גם בשם חומצה אסקורבית, הוא אחד הויטמינים החיוניים ביותר, זאת משום שהוא קשור לתהליכים רבים בגוף – הוא נוגד חמצון, הכרחי לספיגה טובה של ברזל, אנטי דלקתי, עוזר לווסת את לחץ הדם ולהפחית את הסיכון למחלות לב, עשוי לסייע במניעת מחלת סוכרת ודלקת פרקים, מגביר את ייצור הקולגן ובכך משפר את המראה הכללי של העור, מפחית אלרגיות, מזרז ריפוי של פצעים, ושומר על בריאות השיניים והחניכיים. מחסור של ויטמין C עלול לגרום למחלות ולפגוע בבריאות שלנו.


כיצד ויטמין C מסייע להגן על הגוף מפני הצטננות?
לויטמין C קשר הדוק וישיר לתמיכה בפעילות של כל אחד מרכיבי המערכת החיסונית: לתאים הבולעניים(מאקרופג'ים) בפעילותם נגד וירוסים וחיידקים שפלשו לגוף, מסייע לתאים הלימפוציטים לייצר נוגדנים ספציפיים נגד מזהמים ונקשר גם לפעילות כל יתר רכיבי המערכת. ובקיצור, הגוף זקוק לויטמין C כדי לייצר תגובה חיסונית יעילה בכמה שפחות נזק לרקמות ולתאים ובכך הוא מחזק את מערכת החיסון שמסייעת להגן מפני נגיפים הגורמים להצטננות. בנוסף, מחקרים מצאו כי הויטמין עוזר להפחית את משך ההצטננות.
מאז שנות ה-70 אכילה של מזונות העשירים בויטמין C הומלצה כתרופה טבעית להצטננות.
בין הירקות עם ריכוז הויטמין C הגבוה ביותר ניתן למנות פלפל צהוב ואדום, ברוקולי, גויאבה, וכרוב ניצנים, כשבגזרת הפירות בולטים פירות הדר, תות שדה ועוד.
ניתן לצרוך ויטמין C באמצעות אכילת פירות וירקות, אך כדי להבטיח שאתם מקבלים את הקצובה היומית מומלצת, כדאי ליטול תוסף תזונה של ויטמין C.


מדוע כדאי לצרוך ויטמין C של אקוסאפ?
ויטמין C של EcoSupp נחשב למהפכני בשל היותו ויטמין C ליפוזומלי ונוזלי. ויטמין זה מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת הנקראת טכנולוגיה ליפוזומלית המגבירה את ספיגת הוויטמין בגוף. לפי מחקר קליני על המוצר של אקוסאפ, לתוסף, ישנה ספיגה הגבוהה פי 6.6 מויטמיניC שאינם ליפוזומליים.

טכנולוגיה ליפוזומלית עושה שימוש בפוספוליפידים – רכיבים מהם מורכבת המעטפת של כל תאי הגוף. לאחר שהפוספוליפידים עוטפים את מולקולת הויטמין, נוצרים מבנים כדוריים שומניים מיקרוסקופיים ששמם 'ליפוזומים', המכילים בתוכם את הויטמין. מכיוון שמעטפת הליפוזום זהה למעטפת תאי הספיגה במערכת העיכול, הליפוזום מתמזג בקלות למעטפת התא, מעביר אליו את הויטמין ולאחר מכן הוא עובר למחזור הדם.

לצד היעילות הרבה שלו בהגברת ספיגת הוויטמין, הליפוזום מגן עלינו מפני גירויים במערכת העיכול ומפני חומציות הקיבה,בכך הוא מסייע במניעת תופעות הלוואי האופייניות לנטילת מינונים גבוהים של ויטמין C. ויטמין C ליפוזומלי של אקוסאפ אינו חומצי ומהסיבה הזאת, הוא מתאים לאנשים שסובלים מחומציות-יתר בקיבה.

ויטמין  C  ליפוזומלי של EcoSupp קל לנטילה ובעל טעם תפוז עדין שילדים אוהבים. הוא מתאים לילדים מגיל שנה ומעלה, לבני נוער ולמבוגרים, ומיועד גם לנשים הרות ומניקות ולבני הגיל השלישי. הוויטמין מיוצר ממקורות טבעיים ואינו מכיל מרכיבים מן החי, מה שהופך אותו לתוסף תזונה אידיאלי עבור צמחוניים וטבעוניים.
כמו כן, ויטמין C של אקוסאפ הינו ללא סוכר, ממתיקים מלאכותיים, או חומרי טעם וריח סינתטיים , כשר למהדרין ובאישור הרבנות הראשית לישראל בדץ מחזיקי הדת בעלזא.


כיצד להשתמש בויטמין C של אקוסאפ?


ויטמין C של EcoSupp מגיע בבקבוק זכוכית לשמירת טריות ואיכות המוצר. לפני השימוש מומלץ לנער לנער בעדינות את הבקבוק וליטול ישירות. ניתן גם לערבב במים או מיץ טבעי לאחר האוכל או על קיבה ריקה.
הכמות המומלצת לפי גיל:
גיל שנה עד 3: 2.5 מ״ל, פעם ביום.
גיל 3 ומעלה: 5 מ”ל, פעם ביום.
במידת הצורך ניתן לקחת 4 פעמים ביום בהתאם למנת ההגשה המומלצת לפי הגיל.
אנחנו מאחלים לכם חורף בריא עם ויטמין C!

לקריאת המאמר המלא באתר אקוסאפ בקרו באתר אקוסאפ 




$(function(){setImageBanner('2686036d-e1f7-4a34-b17b-193de79217ae','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה