תכנית "מעברים" - מזמנים חווית למידה לילדי העיר

$(function(){})
להאזנה לתוכן:

תכנית השתלמות חדשה לגננות ומורות באשדוד מביאה דרכים חדשות להעשיר את התלמידים באופן חוויתי. המשתתפות למדו על מגוון רחב של פעילויות וחומרי לימוד שנועדו לסייע לתלמידים לפתח את כישוריהם הלשוניים, הקוגניטיביים והחברתיים

תכנית "מעברים" היא יוזמה של מנהל החינוך בעיריית אשדוד, שהחלה לפעול בבתי הספר ובגני הילדים, במטרה לצמצם פערים לימודיים וחברתיים ולממש את הפוטנציאל של כל ילד וילדה. 

במסגרת התוכנית התקיימה השבוע השתלמות ייחודית למורות ולגננות באשדוד, בה למדו דרכים חדשות להעשיר את התלמידים באופן חוויתי ומשחקי.

את ההשתלמות הובילה מעיין גרין, מאבחנת מומחית ללקויות למידה ומפתחת תוכניות חינוכיות במסגרת תכנית "מעושרים" - תכנית העשרה לשונית לרצף חינוכי מהגן לביה"ס. 

צילום: עיריית אשדוד

התוכנית מתמקדת במעבר מן הגן לביה"ס והמשך ליווי בכיתות א'-ב', כאשר היא נותנת מענה לקשיים לימודיים, חברתיים ומוטוריים של הילדים התת משיגים.

הלמידה בתוכנית מתבצעת באופן משחקי וחוויתי, בקבוצות קטנות ופרטניות, ע"י גננות ומורות להוראה מתקנת ומומחיות תחום, המגיעות לבתיה"ס ולגני הילדים באופן שגרתי במהלך כל השנה. 

במהלך ההשתלמות למדו המורות והגננות מגוון של פעילויות וחומרי למידה חדשים, המתאימים לילדים בגילאי גן חובה ובית ספר יסודי.

הפעילויות משלבות משחק, תנועה, יצירה וסיפורים, ומטרתן לפתח חשיבה, שפה, מוטוריקה ויצירתיות בקרב הילדים. 

השתלמות זו היא חלק ממאמציו של מנהל החינוך בעיריית אשדוד, להעניק לתלמידים את המעטפת החינוכית הטובה ביותר והיא מאפשרת לתלמידים הזדמנות להצליח, גם אם הם נתקלים בקשיים. 

צילום: עיריית אשדוד

ליזט רויף, מנהלת תכנית מעברים מסכמת: "השתלמות זו הייתה פורייה ומועילה מאוד. המורות והגננות למדו דרכים חדשות ומרעננות להעשיר את התלמידים ולסייע להם להתפתח.

אני בטוחה שהפעילויות והחומרים החדשים יסייעו לנו להמשיך ולקדם את התלמידים שלנו ולהוביל אותם להצלחה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה