קנגורו ב-32 בתי ספר יסודיים

$(function(){})
להאזנה לתוכן:

מנהל החינוך בעיריית אשדוד שמח לבשר על פתיחת תכנית קנגורו ב-32 בתי ספר יסודיים בעיר, במימון העירייה. התוכנית, היא פעילות מתמטית מאתגרת ומהנה, המעודדת חשיבה יצירתית ופיתוח כישורי פתרון בעיות. התכנית פועלת בכ-70 מדינות בעולם ומשתתפים בה יותר מ-6.5 מיליון תלמידים

צילום: מינהל החינוך

 "קנגורו" הוא שעשועון חידות בינלאומי במתמטיקה שאחד מעקרונותיו הוא 'מתמטיקה לכול'. השעשועון מתקיים כבר יותר מ-20 שנה והחל משנת תשע"ד הוא מתקיים גם בישראל.

כ-70 מדינות לוקחות בו חלק ומשתתפים בו יותר מ-6.5 מיליון תלמידים בגילאי 16-7. התוכנית מופעלת ע"י חברת קנגורו ישראל ומנוהלת ע"י פרופ' מארק אפלבאום.  

באשדוד, התוכנית נפתחה ב-32 בתי ספר, בהם הוקמו נבחרות בית ספריות של תלמידי אוהבי מתמטיקה בפרט ושעשועונים מאתגרים בכלל. בתוכנית משתתפים למעלה מ-700 תלמידים.

"מטרותיו העיקריות של השעשועון הם להביא מספר רב של תלמידים לעסוק בפיתוח חשיבה, באמצעות פתרון חידות מתמטיות, ולהראות לתלמידים שפתרון בעיות אינו מאיים ויכול להיות תהליך מאתגר, מהנה ואף משעשע", אומרת מיטל אליאס, מנהלת המחלקה לתוכניות חינוכיות במנהל החינוך. 

"אנו שמחים על ההזדמנות להמשיך להפעיל את תכנית קנגורו בעיר אשדוד, זוהי תכנית מוצלחת מאוד", אומרת הגב' מרטין עובדיה מנהלת אגף חטיבה צעירה, ומוסיפה: "התוכנית היא הזדמנות מצוינת לתלמידים שלנו להתנסות בפתרון חידות מתמטיות מאתגרות ולפתח את כישורי החשיבה והפתרון שלהם". 

מבנה התוכנית הוא תחרותי ובנוי בשלושה שלבים, שבסופו יוכרז אלוף העיר בשעשועון קנגורו. התוצאות של התחרות העירוני ושמות אלופי העיר בשעשועון קנגורו יפורסמו בהמשך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה