מועצת התלמידים והנוער אשדוד פתחה שנה בצל המלחמה

$(function(){})
להאזנה לתוכן:

לאחר שקיימו את הבחירות בעיצומה של המלחמה, מועצת התלמידים והנוער העירונית אשדוד פתחה בשבוע שעבר את השנה במליאה חגיגית באולם מועצת העיר

בשבוע שעבר במליאת פתיחת השנה

במליאת הפתיחה החגיגית שהתקיימה בשבוע שעבר פתחה מועצת הנוער את העשייה שלה לשנת תשפ״ד בנוכחות מכובדים, ביניהם המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הנוער, יניב קקון, ראש תחום נוער ומנחה מועצת הנוער גל מזל שאלתיאל, ובנוכחות מלווה מועצת התלמידים והנוער העירונית עמית כהן, מזכירות המועצה לשנת תשפ"ד ו-67 נציגים חדשים וותיקים.

במליאה, שהתקיימה באולם מועצת העיר, נחשפו הנציגים החדשים למועצה ולפעילותה. בסבב נשאלו הנציגים מה הם היו עושים לו היו ראש ממשלה או ראש העיר. "ההתייחסות הייתה מגוונת ומרגשת לדוגמה: הרצון לסייע לחסרי הבית, ליצור מגוון מענים לנוער, מרחבים פיזיים אטרקטיביים לנוער" – נמסר.

בשבוע שעבר במליאת פתיחת השנה

עוד במהלך המליאה, הכירו הנציגים אחד את השנייה והשתתפו בפעילות במסגרתה העלו בעיות ופתרונות בסוגיות חברתיות שונות, ביניהן הטרדות מיניות בקרב הנוער, הגדלת הזמינות של הוראת נושאים בבתי ספר והמקיפים, זכויות הנוער, אירועי פנאי לנוער ועוד.

אלכס ים, יו״ר מועצת התלמידים והנוער העירונית, אמר כי "כל אחד ואחת מכם היום הופך חלק ממשהו גדול, ויחד אנחנו נמשיך לקדם את המשימה העיקרית שלנו: להיות הקול הרשמי של הנוער בעירייה ולייצג אותו בכבוד בכל הנושאים הקשורים אליו. המועצה תצליח להתמודד עם כל אתגר רק אל תוותרו ואל תפרשו".

צילום: מועצת התלמידים והנוער אשדוד

יניב קקון, המשנה לראש העיר: "בהצלחה גדולה לאלכס ים יו"ר המועצה, למזכירות ולנציגי ונציגות המועצה החדשה. גאה בכן ובכם מאוד. יש לנו נוער מצוין ומגיע לכם את הטוב ביותר".

גל מזל שאלתיאל, ראש תחום נוער ומנחה מועצת הנוער העירונית אמרה: "מנהיגות לא מקבלים, מנהיגות לוקחים. והשינוי בעירנו אשדוד הוא לגמרי בידיים של הנוער".

"תודה לראש העיר שמאפשר לנו כל שנה להתארח באולם מועצת העיר ובכך לקדם את יעדנו" – נמסר ממועצת הנוער. "תודה לראש מנהל החינוך שברך ונתן ברכתו ואיחל לשיתוף פעולה למען הנוער והקהילה. בהצלחה וברכות למזכירות והנציגים בקדנציה החדשה, שתהיה לנו שנה מוצלחת!".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה